Regulamin sklepu

Masz prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (FIDE Janusz Szczypka, ul. Budkiewicza 51, 05-091 Ząbki). Jeżeli nie korzystasz z tego prawa i z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

§1 Definicje

  1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
  2. Adres reklamacyjny:
    Galeria Limonka
    ul. Budkiewicza 51
    05-091 Ząbki
  3. Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem https://www.galerialimonka.pl/koszty-dostaw zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.
  4. Dane kontaktowe:
    Galeria Limonka
    ul. Budkiewicza 51
    05-091 Ząbki
    e-mail: info@galerialimonka.pl
    telefon: 517 726 522 czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
  5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem https://www.galerialimonka.pl/koszty-dostaw
  6. Dowód zakupu – faktura VAT lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
  7. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
  8. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
  12. Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
  13. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
  14. Kupujący – zarówno Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta jak i Klient.
  15. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
  16. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  17. Platforma internetowa ODR – unijny serwis internetowy działający na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE i dostępny pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/
  18. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem https://www.galerialimonka.pl/platnosci
  19. Podmiot uprawniony – podmiot uprawniony do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami.
  20. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
  21. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
  22. Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
  23. Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
  24. Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
  25. Rejestr UOKiK – rejestr podmiotów uprawnionych prowadzony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami i dostępny pod adresem: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
  26. Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
  27. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.galerialimonka.pl/ za pośrednictwem, którego Kupujący może złożyć zamówienie.
  28. Sprzedający:
    FIDE Janusz Szczypka
    ul. Budkiewicza 51
    05-091 Ząbki
    Działalność zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem 7752376473, numer REGON: 473088209. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
    Posiada rachunek bankowy o numerze 23 1140 2004 0000 3402 3088 8077 prowadzony przez bank mBank S.A.
  29. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
  30. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba dni roboczych dotycząca 1 sztuki produktu.
  31. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  32. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
  33. Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
  34. Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, jeśli rzecz:
    1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta;
    3. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
    4. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
    5. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
    6. nie ma właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
  35. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  36. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2 Warunki ogólne

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
  4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
  5. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
  6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
    1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: informacji o przedmiocie umowy, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji PDF, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji PDF, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
    2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: faktury, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
  7. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
  8. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność́ działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie treści sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu GaleriaLimonka.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
  9. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.

§3 Zawarcie umowy i realizacja

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę z wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych.
  2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    1. dodanie produktu do koszyka;
    2. wybór rodzaju płatności;
    3. wybór rodzaju dostawy;
    4. wybór miejsca wydania rzeczy;
    5. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  3. Zawarcie umowy z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  4. Realizacja zamówienia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
  5. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
  6. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  7. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
  8. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą przekazania zamówienia do realizacji.
  9. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy.

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34, art. 38 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem www.galerialimonka.pl/wzor_oswiadczenia_o_odstapieniu_od_umowy.pdf lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej formie niż pisemna.
  5. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że on wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§5 Rękojmia

  1. Sprzedający na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  2. Sprzedający zapewnia dostawę produktu pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
  3. W przypadku umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  4. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  5. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
      Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
    2. żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
      Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  6. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady produktu. Jeżeli Konsument żądał wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany produktu lub usunięcia wady.
  8. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

§6 Reklamacja

  1. Wszelkie reklamacje związane z produktem lub realizacją Umowy sprzedaży, Kupujący może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji produktu lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży.

§7 Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych

  1. Kto przetwarza Twoje dane?
    Administratorem Twoich danych osobowych jest jednoosobowa działalność gospodarcza FIDE Janusz Szczypka, ul. Budkiewicza 51, 05-091 Ząbki. Działalność zarejestrowana jest Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem 775-237-64-73 - zgodnie z zasadami określonymi w treści Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku. (dalej „RODO”).
  2. Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?
    Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    1. utworzenia Konta w Sklepie;
    2. realizacji Twojego Zamówienia;
    3. rozpatrywania składanych reklamacji oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie;
    4. naszych działań promocyjnych i handlowych - wysyłki newslettera. W tym celu zbieramy i przetwarzamy adresy e-mail użytkowników, aby wysyłać treści marketingowe związane z naszą działalnością – informacje o charakterze handlowym, oferty, promocje, nowości. Niepodanie adresu poczty elektronicznej skutkuje niemożnością zapisania się do newslettera.
    5. korzystania z formularzy – kontaktowego, zwrotów i reklamacji. Zapewniamy możliwość skontaktowania się z nami za pośrednictwem formularzy kontaktowych. Aby móc skorzystać z tej formy kontaktu, użytkownik musi podać swój adres e-mail, abyśmy mogli obsłużyć jego zapytanie i udzielić mu odpowiedzi. Niepodanie adresu e-mail będzie skutkować niemożnością skorzystania z tej formy komunikacji ze Sklepem.
  3. Jakie dane przetwarzamy?
    Zbieramy dane osobowe tyko wtedy, kiedy jest to niezbędne, tylko te dane, które są niezbędne i przechowujemy je tylko przez okres niezbędny do realizacji celu w jakim je zbieramy.
    Nie gromadzimy danych osobowych „na zapas” i nie przetwarzamy ich przez nieograniczony czas, gdy dane te są już zbędne.
    Zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres uzupełnionych przez Ciebie, a następnie przesłanych do nas za pomocą odpowiedniego formularza, danych. Przetwarzanie Twoich danych osobowych może dotyczyć adresu poczty elektronicznej, imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu zamieszkania, adresu dostawy zamówienia, danych do wystawienia Faktury VAT.
    Podanie nam swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie usług i realizację Umów Sprzedaży.
  4. Jak przechowujemy Twoje dane?
    1. Twoje dane osobowe przechowywane są na bezpiecznych serwerach firmy OVH Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.
    2. Proces przesyłania Twoich danych osobowych pomiędzy komputerem użytkownika sklepu a serwerem OVH Sp. z o.o. zabezpieczony jest Certyfikatem AlphaSSL CA G2 wydanym przez firmę GlobalSign.
  5. Jak długo przechowujemy Twoje dane?
    W przypadku naszych klientów dane przechowujemy na czas konieczny do efektywnej realizacji zamówień.
    Twoje dane związane z zawarciem i realizacją umowy przechowujemy przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, ustalony w Kodeksie Cywilnym (licząc od chwili, gdy umowa przestaje obowiązywać).
  6. Komu udostępniamy Twoje dane?
    W celu zapewnienia prawidłowej pracy naszego sklepu, korzystając z prawa na mocy art. 31 Ustawy o ochronie danych osobowych powierzamy przetwarzanie danych osobowych naszych klientów innym firmom w celu wykonania przez te firmy czynności związanych m. in. z hostingiem, administracją, realizacją zamówień (np. transport). W takich przypadkach ilość przekazywanych danych jest ograniczona do minimum wymaganego do poprawnego wykonania usługi.
  7. Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich?
    Państwo trzecie, to państwo, w którym RODO nie jest obowiązującym prawem. Nie przekazujemy Twoich danych do takich państw.
  8. Jakie masz prawa?
    W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia:
    • prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    • prawo do przenoszenia danych, jeśli jest to technicznie możliwe;
    • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził;
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Jeśli masz zastrzeżenia dotyczącą przetwarzania przez nas Twoich danych, wolę, abyś zgłosiła/zgłosił się do nas w pierwszej kolejności. Możemy to naprawić. Możesz również skontaktować się z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem jego strony internetowej lub pod adresem:
      Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      ul. Stawki 2
      00-193 Warszawa

§8 Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również̇ w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporzadkowanie się̨ i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. Towary prezentowane na stronach sklepu GaleriaLimonka.pl nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
  3. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez sklep GaleriaLimonka.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
  4. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą̨ powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
  5. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (https://www.galerialimonka.pl/regulamin). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR lub dokonując wyboru dowolnego podmiotu uprawnionego spośród znajdujących się w rejestrze UOKiK. Sprzedający oświadcza zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy miejscowo i rzeczowo.
NEWSLETTER
@