Kategoria została usunięta. Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
Czajniki elektryczne, tostery czy blender, projektowane i produkowane bez fanaberii, sztuczek i kompromisów - ponadczasowa klasyka! Sukces Dualit tkwi w jednomyślnej wizji firmy i jej produktów, która nie zmieniła się od czasu, gdy Max Gort-Barten założył firmę w latach czterdziestych XX wieku.
Zainspirowane inwencją, przedsiębiorczością i instynktem.
Dualit stale się rozwija, podążając za swoimi instynktami, identyfikując potrzeby swoich klientów, spełniając tę potrzebę i przekraczając ich oczekiwania.
Koncentruje się na wysokiej jakości, dobrze zaprojektowanych produktach.
Nowe produkty Dualit są projektowane i konstruowane zgodnie z rygorystycznymi kryteriami jakości, czasami przeprojektowywane i często ulepszane, a następnie testowane w celu zniszczenia, zanim otrzymają odznakę Dualit. I mogą zachować tę odznakę tylko wtedy, gdy wszystkie elementy procesu produkcyjnego przejdą rygorystyczny proces kontroli jakości firmy Dualit.
Bez niezależności i kontroli oraz ciągłego zaangażowania rodziny Gort-Barten, Dualit niewątpliwie straciłby część swojej wizji i pasji w ciągu ostatnich 70 lat. To właśnie ta niezależność umożliwia mu wytyczenie własnej ścieżki.
Dumny ze swojej ciężko wypracowanej reputacji w branży gastronomicznej, a klienci nie są trudniejsi niż profesjonalni szefowie kuchni.
Korzenie w komercyjnych restauracjach i hotelach dają Dualit najlepsze możliwe referencje w każdej kuchni. W rezultacie powstają produkty, które są trwałe, w których wydajność jest najważniejsza, a niezawodność jest integralną częścią ich projektu.
Niektórzy pracownicy Dualit są związani z firmą od ponad 30 lat. Często obejmuje to więcej niż jednego członka tej samej rodziny, a nawet obejmuje pokolenia. Firma ceni swoich pracowników, ufa i nagradza ich, a ich lojalność pomaga Dualit tworzyć wspaniałe produkty.
Od kompleksowej obsługi „części zamiennych i napraw” po ciągłe monitorowanie opinii klientów i korzyści lojalnościowych oferowanych przez Café Club, obsługa klienta jest priorytetem numer jeden. Żadnych sztuczek. Bez kompromisów. Po prostu świetna obsługa klienta. To musi być Dualit.
Wiele firm mówi o jakości; dla Dualit jest to fundamentalna część biznesu. Polityka Jakości Dualit istnieje po to, aby zapewnić pracownikom i dostawcom ramy, które zapewniają, że dotrzymują obietnic składanych klientom, niezależnie od tego, czy są związane z produktem czy usługą. Sukces jest konsekwencją kilku kluczowych czynników - ciągłego procesu monitorowania i doskonalenia, „mistrzów” kierownictwa wyższego szczebla, relacji z dostawcami, które działają jak prawdziwe partnerstwo oraz pracowników, którzy często „idą o krok dalej” dla dobra swoich klientów.
Klienci Dualit mają wysokie oczekiwania w stosunku do standardów etycznych i musimy upewnić się, że możemy sprostać tym oczekiwaniom. Z tego powodu firma Dualit wdrożyła procedurę etycznego zaopatrzenia opartą na międzynarodowych standardach, takich jak konwencje Międzynarodowej Organizacji Pracy. Regularnie odwiedzamy naszych Dostawców i przeprowadzamy inspekcje i audyty na miejscu, aby zapewnić ich zgodność z naszymi standardami.
Dualit jest świadomy swojej odpowiedzialności za środowisko i wdrożyliśmy procedury mające na celu zapobieganie zanieczyszczeniom, minimalizowanie odpadów, ograniczanie emisji oraz zarządzanie ryzykiem i zagrożeniami. Pracujemy nad zmniejszeniem zużycia energii przez nasze produkty i aktywnie zachęcamy do recyklingu zarówno naszych własnych odpadów, jak i naszych klientów w celu zmniejszenia ilości trafiających na wysypiska.
Z naszego bloga: